Voetbal, massage, shoppen again? - Reisverslag uit Shanghai, China van Milou Serné - WaarBenJij.nu Voetbal, massage, shoppen again? - Reisverslag uit Shanghai, China van Milou Serné - WaarBenJij.nu

Voetbal, massage, shoppen again?

Door: Louwa

Blijf op de hoogte en volg Milou

27 Juni 2010 | China, Shanghai

Nihao luitjes!

Net vergeten eerst het vorige verhaaltje te lezen :D want die hebben een aantal ook waarschijnlijk nog niet gezien, aan de reacties te zien ;)

18 juni
Vandaag werd ik rond 12 uur in de middag wakker, want ik moest om half 4 werken! Voelde me voor het werk lekker relaxt, dus ik had niet zo heel erg veel zin om te werken, maar ach… Plicht roept he, haha :P Toen ik thuis kwam ben ik nog heel even wezen skypen, zoals elke avond ;) En ik ben daarna lekker gaan slapen.

19 juni
Vandaag weer om half 4 werken. Ik heb 8 dagen achter elkaar late dienst… Pfff… Wordt een lange week. Maar late dienst is ook wel gezellig, alleen weet je nooit hoelaat je klaar bent en dat is wel jammer. Je kan niet echt ergens naar uitkijken. Ik heb gelukkig nog wel het doelpunt van Nederland vandaag gezien. Was wel leuk, want de VIP hostess hebben een portofoon en boven op kantoor waren ze naar de radio aan het luisteren. En op een gegeven moment zeiden ze het door de portofoon en ik stond bij 1 van die meiden dus die zei het zo. Joey hoorde het ook, dus Joey en ik naar het kantoor rennen om de herhaling nog te kunnen zien. Dus we kwamen beneden en ze hadden nog helemaal niet gescoord. Dus wij door de portofoon, ze hebben niet gescoord hoor! En op dat moment wordt er gescoord!!! Dus iedereen beneden helemaal blij enzo! Maar de radio komt natuurlijk sneller door dan op de laptop. Dus dat was wel weer grappig.
Na het werk zijn we nog met een groepje naar de Big Bamboo gegaan om nog een beetje te feesten. Maar ben niet te laat naar bed geweest, want ik moest de dag erna gewoon weer werken.

20 juni
Vandaag dag 3 met late dienst. Dus weer rond een uur of 12 opgestaan. Relaxt gedoucht enzo en . toen gaan werken. Na het werk hebben we nog even een drankje gedaan bij de Big bamboo en ben om 3 uur in de nacht in mijn bedje gerold.

21 juni
Vandaag iets vroeger opgestaan, want ik moest wassen enzo. Wat vreselijk dat huishouden :P Ik ben blij dat als ik thuis kom ik weer heel weinig hoef te doen! Bedankt mam!! Haha. Om half 2 weer de bus gepakt om te gaan werken. De planning was om vanavond niet naar de Big Bamboo te gaan… En raad is… Nee, ik ben niet geweest. Ik ben lekker vroeg naar mijn bedje gegaan!

22 juni
Vandaag dag 5 late dienst! Na het werk uitgeweest naar de Angelina’s. Dinsdag avond is Angelina’s avond he! Ik weet niet waarom, maar op dinsdag zijn er altijd een paar van ons te vinden in de Angelina’s! Ik was weer veelste laat thuis natuurlijk, maar ik kan gelukkig nog een beetje uitslapen!

23 juni
Jaja, weer late dienst vandaag… Saai he, mijn verhalen zo. Maar weet je wat het is… Als je laat heb, heb je eigenlijk vrij weinig aan je dag… Je slaapt uit, wordt wakker, gaat werken en in de avond nog heel even ergens een drankje doen of vroeg slapen… Zo ook vandaag. Ik heb tot kwart voor 1 geslapen, want ik was natuurlijk uitgeweest. Was best moe toen ik opstond maar jammer dan… Je leeft maar 1 keer toch! Na het werk mijn was opgehaald, wat lekker schoon was :D Heerlijk! Daarna wilde ik nog even boodschappen doen… 12 uur nachts? Ja, dat kan gewoon hier! Er zit een 24/7 winkel om de hoek! En ik moest echt drinken hebben, want ik had niets meer. Dus toen ik daar naartoe liep, zag ik op de hoek de satéman staan… En een zooitje van onze groep daar eten, dus ik ging even een praatje maken. Nog een satétje gepakt en doorgelopen. Boodschappen gedaan en toen kwam ik op de terugweg Pam, Bas en Giovanni tegen… En die vroegen of ik mee ging naar de massage. Dus ik ben eindelijk een keer naar de massage geweest hier! Lekker, echt lekker. Daarna heerlijk in bedje in slaap gevallen!

24 juni
Vandaag tot half 1 liggen slapen! En daarna toch maar de bus gepakt! Bijna 2 dagen vrij :D Ik heb er zin in na al die dagen hard werken! Vandaag was het echt een leuke dag op de expo. Ik stond samen met Sanne als kaasmeisjes :D Ik was druk vandaag joh! Er waren echt veel mensen op het paviljoen. Sanne en ik hebben zo een 1200 kaasjes verkocht in 4 a 5 uur tijd :D Hoe goed is dat! Ze moeten ons vaker samen zetten, want en het is leuk en ze verkopen veel! Toen ik thuis kwam ben ik op bed geploft en GELIJK in slaap gevallen!

25 juni
Vandaag lekker vroeg wakker geworden, maar weer te laat voor het ontbijt natuurlijk. Gelukkig heb ik altijd wel wat in huis, maar toch… Het is zonde van het geld ;) Ik werd om half 11 wakker en het ontbijt is maar tot 10 uur! Dus dat was jammer. Mijn schoonmaakstertje is nog geweest, die heb de boel weer schoongemaakt, opgeruimd en afgewassen :P En om half 2 heb ik de bus gepakt voor dag 8 late dienst! Mijn laatste dag en dan eindelijk vrij :D Heerlijk! Na het werk ben ik bij Romy langs geweest om bamisoep te eten! LEKKERRR :D Romy mag het vaker maken… Daarna hebben we Sex and the City gekeken, maar bij aflevering 7 ben ik toch echt in slaap gevallen op de bank!

26 juni
Vandaag vrij!!! Half 12 werd ik wakker en ben toen rustig een ontbijtje wezen maken voor mezelf, lekker gedoucht. Daarna geshopt bij de Science en Tecnology museum. Niet in het museum zelf hoor maar daaraan ligt een fakemarkt. Leuke dingen gekocht en 2 jurkjes op maat laten maken :D Toen we thuis kwamen hebben Romy, Sanne en ik Remember me gekeken! Echt wel een leuke film, maar niet bijzonder. Toen die film was afgelopen zijn Romy, ik en nog een paar andere naar Sin geweest om te gaan stappen. Maar er was niet zo veel aan… Er was een Duitse DJ en de muziek was wel leuk, maar er waren gewoon te veel mensen. Je kon niet eens normaal dansen! Dus zijn we op een zaterdag avond (!) naar de Angelina’s gegaan. En ik weet niet hoe we het doen, maar toch weer geëindigd bij de Mac Donalds! Om half 5 lag ik al in mijn bedje!!!

27 juni
Vandaag ben ik om 12 uur opgestaan en ben ik buiten een rondje wezen maken. Ben eerst naar het Ramada hotel gelopen om postzegels te kopen. Toen wilde ik terug lopen en toen kwam ik langs de Element Fresh en daar heb ik een lekkere smoothie gehaald. Zodat ik mijn vitamientjes ook wel binnen krijg. Daarna ben ik doorgelopen door het office park heen. En toen kwam ik er achter dat daar een hele grote vijver was. Rondje omheen gemaakt en terug gelopen naar huis. In totaal 2 en een half uur kwijt geweest :D Maar voelde me wel ff lekker. Alles op het gemakje. Toen ik thuis kwam heb ik nog een tijdje met Cobi geskypt en heb daarna een film gekeken. Toen gegeten en vroeg naar bed! :D

Ik hoop dat jullie dit verhaal wel snel lezen, want die volgende staat al bijna weer klaar (A) Jaaa ik ben aan het inhalen.

Dikke kus Louwa

  • 10 Juli 2010 - 08:25

    Je Moeder:

    Zo, zo, wat een schrijfplezier heb je de laatste dagen gehad. Je komt er nu meer aan toe natuurlijk omdat je een aantal dagen vrij was. Nog bedankt voor je bedankje in het verhaal. Toch handig, zo'n moeder. Hahaha. Het begint nu op te schieten, nog 3 weken, dat zal voorbij vliegen. Maak nog maar even veel plezier. Denk wel een beetje aan jezelf. Zal wel niet ........ Kus en tot schrijfs.

  • 10 Juli 2010 - 13:24

    Alie:

    Ha die Milou
    Heerlijk he een moeder die alles voor je doet maar staks heb je je eigen verblijf en dan????
    Wel leuk om nu al weer wat van je te lezen en gister toch nog even je stem gehoord toen ik met Kees belde. gaat het goed met de vitamientjes?
    Hopelijk knap je snel weer op.
    Liefs Alie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 04 Feb. 2010
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 34452

Voorgaande reizen:

01 Maart 2012 - 11 April 2012

Mexico

10 April 2010 - 01 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: