Hollandse vrouwtjes, voetbal, meeting - Reisverslag uit Shanghai, China van Milou Serné - WaarBenJij.nu Hollandse vrouwtjes, voetbal, meeting - Reisverslag uit Shanghai, China van Milou Serné - WaarBenJij.nu

Hollandse vrouwtjes, voetbal, meeting

Door: Louwa

Blijf op de hoogte en volg Milou

16 Juni 2010 | China, Shanghai

Bedankt weer voor de reacties! Ik heb nog steeds niets gehoord van de politie of van de gevonden voorwerpen, dus mijn portemonnee ben ik nog steeds kwijt. Verder kijken we hier natuurlijk voetbal! We volgen elke wedstrijd in het oranje! Foto’s komen!! :D Het is echt wel heel leuk om hier oranje te zien spelen!!!
Verder is de warmte hier bijna niet uit te houden. Het is hier iedere dag zo een 36 tot 40 graden! Maar de warmte is hier heel anders dan in Europa. Ik probeer het wel eens uit te leggen dat het is alsof je in een binnenzwembad loopt, maar dan nog een graad of 15 warmer met je kleren aan. Het is niet normaal, hoe vochtig het hier is… Nederland is daar niets bij!

13 juni
Vandaag weer uitgeslapen tot een uur of 12 en daarna weer naar de Expo geweest. Het was vandaag wel weer een beetje een aparte dag, want er waren een aantal Nederlandse vrouwen die zo een Volendams pakje aan hadden met van die klompen enzo! Heel leuk! En niet alleen 100.000 chinezen staan met ze op de foto maar ik ook! Verder was het werk zoals het bijna elke dag is… Na het werk ben ik lekker naar huis gegaan, gezond gekookt! En in de avond ben ik met een groepje naar Melones gegaan en hebben we weer genoten van de liveband daar! Haha. Na melones zijn we nog heeeel even naar de Big Bamboo gegaan! Heel eventjes maar :P Toen het dicht was hebben Romy, Roger, Raff, Joey, Rik en ik nog even een stukje gaan lopen! Haha en toen hebben Roger en Joey in het vieze kanaaltje achter de Big Bamboo gezwommen… Bleh! En daarna lekker naar bed!

14 juni
Vandaag moest Nederland spelen :d Gelukkig had ik vroeg dus ik kon het gewoon zien. Na het werk zijn we met een groepje naar huis gegaan, omgekleed! En snel naar de Big Bamboo. We waren er met een stuk of 50 van onze groep, dus dat was echt wel weer heel erg leuk. Maar er waren ook nog andere Nederlanders, helemaal in het oranje… En o ja er waren ook nog een stuk of 10 Denen :P Hahaha het was een leuke gezellige, geslaagde avond met polonaises, drank en dansende mensen op de biljarttafel! Op het einde van de wetstrijd, kwam ook King naar de Big Bamboo om afscheid te nemen. King moest de volgende dag op het vliegtuig naar huis. Het was best wel een emotioneel afscheid en ik ben daarna ook maar naar huis gegaan, want het feest was redelijk afgelopen en vele hadden wel een kut gevoel.

15 juni
Vandaag moest ik om 12 uur beginnen, dus ik heb geslapen tot 9 uur. Lekker weer van het ontbijt genoten :P Al begin ik steeds meer naar iets anders te verlangen. Lekker pistoletje filet american ofzo :D HEERLIJK!!! Met uitjes en peper en zout (A) Om 10 uur de bus gepakt en gaan werken… Om 19 uur ben ik heel snel naar huis gegaan, lekker gegeten en gedoucht. En toen om 21.30 uur was ik weer op de Expo voor een meeting, wat 10 minuten duurde en daarna nog konden borrelen. Dus eigenlijk voor niets, maar het was verplicht dus het was niet anders. Daarna zijn we met een groepje naar het Portugese paviljoen gegaan en hebben we daar nog even voetbal gekeken. Was wel gezellig. Daarna zijn we met de taxi’s naar Hong Feng Lu gegaan en zijn weer in de Big Bamboo beland! Daar hebben we nog met een klein groepje Zuid-Afrika – Uruguay gekeken en zijn daarna gaan slapen, want het was ondertussen al weer kwart over 4!

16 juni
Ik was vandaag weer eens een dagje vrij :D Weer een dagje met heel weinig gedaan te hebben! Ik werd wakker rond een uur of 2 in de middag. Heb toen heel lang met papa en mama geskypt en met Cobi en Loek :D Rond een uur of 5 in de middag ben ik naar Romy gegaan. Romy had een pakketje binnen gehad! Met Old Amsterdam! Lekker Nederlandse kaas. Hebben we lekkere tosti’s gemaakt. Daarna lekker op de bank gezeten gekletst en een film gekeken. Toen ik weer naar huis ging heb ik maar weer eens een verhaal getikt zodat iedereen in Nederland ook weer ff blij is ;) Nog even geskypt met papa en toen gaan slapen!

Later op de dag meer verhalen, als ik er aan toe kom! ;)

Dikke kus Louwa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 04 Feb. 2010
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 34448

Voorgaande reizen:

01 Maart 2012 - 11 April 2012

Mexico

10 April 2010 - 01 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: